High heels!

Nästa projekt efter "Operation-viktnedgång" blir att jag SKA lära mig gå i höga klackar.
Damn det finns inget hetare....Kolla bara här:


   Bianco.com

 


Bianco.com





My oh my........ja visst är det snyggt *drömma sig bort*

Funderar seriöst på vilket gym som skulle tycka det är okej att lära sig gå med höga klackar på deras gå-band/tradmil...Haha...som i "Romy och michelle, blondiner har roligare"-filmen (ja vad den nu heter).


Det är bara att sätta på dom och öva helt enkelt. Sen att man kanske ser ut som en nerskiten anka i början är väl smällar man får ta antar jag. Jag SKA lära mig det om det så är det sista jag gör...!



Nu är det dax att nana. Imorgon ska jag baka mer julgott till min familj (julklappar) så jag kommer vara busy busy.
På lördag är det stor fest hos en kompis. Ska fira att mina 10 veckor till trots faktiskt kom till ett slut med fina resultat. -15kg på 2 månader är inte fy skam. Damn, Im good :)
 Efter jul kör vi på't igen!!!!!!!

See ya soon friends!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, ELLERHUR?! SJUKT FINA!

2009-12-18 @ 07:24:41
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0