Nedräkning.

Ja nu börjar nästan nedräkningen tills det blir till att äta lite över jul.
Som jag sagt innan kommer jag att äta innan jul och för att inte chocken ska bli total för min mage den 24:e kommer jag varva soppor med mat i några dagar innan. Det vill säga den 19:e kommer jag börja trappa upp. Jag har bestämt att det blir korv med bröd den kvällen hemma hos mamma och pappa.
 Varför just korv med bröd?
Hm jag vet inte....va hemma hos föräldrarna i helgen på fika och då käkade pappa detta och jag hade gjort nästan vad som helst för att äta en. Så då spikade jag detta med mamma :) Känner också att det kanske blir ganska lagom, ingen stor middag liksom även om det inte är det absolut bästa man kan stoppa i sig nej jag vet.

Sen blir det nyttig mat, utan kolhydrater fram till julafton.
Kommer även ha sopp-paus fram till 1/1-2010 då jag kör igång igen, iaf en månad, innan jag byter till halvfart då jag kommer äta GI-mat för att gå ner mer i vikt....detta har jag ju skrivit om innan.


Ja det var allt för idag.

Ha det så bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0