Veckans vägning!

Skulle uppdaterat igår direkt efter mötet men hade massa problem med mitt internet.



F
öregående vecka var jag på jobbfest och unnade mig lite mat. Det va så gott och totally worth it :) Massa lax, kyckling, frukt och grönsaker...alltså ingen fet julmat (då hade jag inte gått me) och i lördags var jag på fest och drack en del alkohol. Hade urkul, roligaste festen på Väldigt länge, så inte heller det har jag ånger eller dåligt samvete för.

Men pga detta kanske ni också förstår att det inte direkt va många kilon ner igår på vägningen. Det visste jag om.
Det slutade dock på -1,7kg MEN mitt kroppsfett hade gått ner mer än vad det vanligen gör, eller har gjort på hela tiden, så jag är faktiskt nöjd ändå :))

Jag väger alltså för tillfället 90,5kg och har tills idag lyckats gå ner 13 kilo allt som allt!

Det är så himla kul för nu börjar jag komma ner i mina normala vikt trakter. Det är ändå alldeles för mycket, men det är här jag brukar ligga. Så nu börjar jag faktiskt våga att titta på folk igen, vill gå ut och festa igen, och även fast jag har pojkvän så vågar jag flörta igen, eller bara vågar att möta en killes blick vilket jag inte gjorde för 13 kilo's sen. Im back. Det är så här det ska vara. Inte som jag mådde innan, att jag helst inte ville gå på stan med kompisar för att tex fika eller shoppa (kunde ju inte ha några kläder ändå) och att gå ut på klubbar. Jag tycker det är kul och nu börjar jag känna igen att jag faktiskt kan det. Och bättre lär det väl bli ju mer jag går ner :).


Uppdaterar senare ikväll igen. Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0