Uppdate.

Först och främst ska jag börja med att säga att nej smoothies är inte okej....än. Men på förra mötet sa min coach att det är smått dax och börja fundera på vad jag ska äta sen när sopp-fasen är klar. Så det inte kommer som en surprise att "imorgon ska jag börja äta mat och va f*n ska jag äta", så man spånar redan nu.
Så därför efterlyser jag recept, som helst inte innehåller banan (då det innehåller för fett och socker) och helst inte blåbär för det är jag lite trött på, det känns som att alla smoothies-recept man hittar innehåller blåbär, tycker inte ni? Fast jag letade upp ett som gjordes på blåbär och mynta....det låter lite spännande?!

På tal om ALLT annat sitter jag nu på nätet och drömmer mig bort på en massa inredningsbloggar och just nu på www.indiska.se. Ska nämligen så smått börja tänka ut inredning till vårat sovrum. Efter julhelgen m.m så ska det inhandlas madrasser till våran dubbelsäng och sen så kör vi på med resten. Och jag hittar en massa grejer på nätet. Jag är ute efter orientlooken. Dels för att jag älskar det, det blir mörkt och mysigt och ah jag bara älskar det....tänk Marocko så vet ni precis vad jag menar. Och dels för att min fästman inte är från Sverige, kanske han känner sig lite mer hemma, hahahaha.
Skämt och sido det är inte inredning som min blogg handlar om så ämnesbyte NU.
Men först....vill ha:


Tuva Klänning

 

Båda från www.indiska.se   Den första svarta kostar 299:-, den röda får du för endast 399:-







Ska ta en liten paus men uppdaterar lite mer om en liten stund....behöver ta lite soppa, är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0