Bye bye fattie!

Har varit på mitt veckomöte. GICK faktiskt dit i det sköna höstvädret och min mp3. Det är en promenad på strax under 1 timma (55 minuter för att vara exakt, jag tog tiden, haha). Innan mötet passade jag på att väga mig....vågen visade på 99kg :))))))))))) ÄNTLIGEN UNDER 100 IGEN....ni förstår inte hur Skönt detta är!

Denna veckan har jag alltså gått ner -2,8kg. Den totala viktnedgången är -4,5kg.

Jag känner verkligen att saker och ting börjar hända nu. Har satt som första mål att ha tappat 18kg fram till julafton i år. På xtravaganza så jobbar man en del med målbilder...och det är för att man ska lura sitt undermedvetna till Bra saker. Så när jag igår gjorde mitt kollage + skrev om min vikt så skrev jag det i presens, allt för att lura hjärnan och det undermedvetna, för till slut så tror man på det. Det undermedvetna vet inte om saker och ting har hänt eller inte (ex. du misstänker att din pojkvän är otrogen....går du tillräckligt länge med dom tankarna så tror du verkligen att han är det eller hur? Fast han kanske faktiskt inte är det...)



Det var allt för idag. Nu kör jag vidare så hörs vi en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Pippi

Grattis till viktnedgången! Du kämpar på bra. Följer dig varje dag här.

2009-10-14 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0