Dag 9.

Hade tänkt att skriva in mina mått för denna veckan men mätandet gick inte så bra, det är inte helt lätt att göra det själv ska ni veta. Så på något konstigt sätt fick jag större mått nu än dagen innan jag startade och min kompis hjälpte mig att mäta. Vrickat eller hur? Så det jag gör är att vänta tills nästa vecka, då har det gått 2 veckor, så ber jag min mamma eller nåt att hjälpa mig igen.


Min älskade pojkvän ska åka iväg i några månader (ska hem och hälsa på familj + hjälpa till i familjefirman) så idag är våran sista hela dag ihop för han åker härifrån imorgon förmiddag. Så vi ska faktiskt gå ut och äta och sen gå på bio. Inte för att det kanske är det allra bästa beslutet med tanke på vad jag håller på med men jag ska försöka hitta något bra alternativ på restaurangen (för MAT saknar jag som fan, bara att få tugga liksom) och sen kommer det inte att vara några problem på bion, för mitt sockerbegär är borta....som sagt det är Mat jag saknar. Och det verkar vara något som alla i min grupp saknar mest, inte godis och andra onyttigheter som man kanske tror att en tjockis ska sakna som mest, så är faktiskt inte fallet. Eftersom, det har jag berättat innan, man tömmer sina glukosdepåer, så man får bort sitt sockerberoende i kroppen :)


Så hör ni inget mer från mig idag så vet ni att jag är på stan och äter mat, hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0