Fest och dag 5.

Hallå!


Festen igår var en fullständig succé måste jag säga. Hade så roligt och det var längesen alla vänner och släkt samlades på en gång. Höll mig till mina soppor hela dagen, det gick bra eftersom det skulle bakas, städas och göras iorfning för festen...så länge jag har något att sysselsätta mig med och baljar vatten (och nån kopp kaffe) så klarar jag mig faktiskt fint utan mat. Så när gästerna vräkte i sig tårtbit efter tårtbit satt jag med mitt höga glas chokladshake, och gott var det ska ni veta. Och sen den sköna känslan som sprider sig i kroppen att man faktiskt inte är hungrig längre. Man är ju aldrig mätt, långt ifrån men hungríg, nej!

Kvällen gick vidare och folk började dricka alkohol och chips m.m bars ut i storarummet. Jag höll mig bra länge men sen slank det ner en och annan öl måste jag erkänna. Rörde dock inget "snacksen" utan ölade och rökte mina ciggaretter.

Trots att jag blev lite onykter är jag inte direkt bakfull och då vet ni att suget efter fett inte är stort heller. Jag har hållt mig till mina soppor och det går bra. Pojkvän och kompis ville ha pizza så dom va faktiskt så snälla att dom åt på pizzerian, inte för att jag sa något utan för att dom ville underlätta för mig....Tack!


So the beat goes on så att säga....ska bli sjukt roligt att väga sig på tisdag nästa vecka. Har visserligen då bara varit igång en vecka men det känns som att jag smalnat av en aning, alltid en början i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad duktigt att inte äta tårta! Men blir man inte väldigt sugen om alla andra äter???

2009-10-04 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0