Fy fabian!

Måste bara säga att kommentaren från "Fy fabian" JUST MADE MY DAY!! Tack! Att det krävs så lite :)))))))

Mat-dagen har varit sjukt jobbig idag...usch...vet inte om det kanske är för att jag drack alkohol i fredags på festen som gjorde att jag gick tillbaka i stegen eller inte men jobbigt har det varit. Men jag har klarat det (vilket är mycket dels för att det är vägning och mätning imorgon). Dessutom har jag fortfarande en soppa kvar, kan de bli bättre?

Har inte så mycket mer att tillägga...ska balja i min sista liter med vatten och mysa på soffan med min pojkvän! Måste bara säga att det känns otroligt skönt att veta att han älskar mig för den jag är, oavsett om jag väger över 100 eller 49kg. Fast han är otroligt glad att jag gör det här för mig för han har sett hur dåligt jag mått innan. Och vem tackar nej till en pigg och fräsch och normalbygd flickvän? Inte många skulle jag gissa....


Tjingeling för idag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att höra att det gjorde dig så glad :)

fortsätt kämpa, du är som sagt otrolig som bara orkar

2009-10-05 @ 21:16:22
URL: http://fyfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0