Jag lever!

Jag lever och mår ok men jag har haft en väldigt jobbig vecka och jobbat natt hela helgen vilket har varit väldigt jobbigt matmässigt och också för att man har väääääääääääldigt mycket tid till att tänka. Fy. Har precis kommit hem från mötet, sitter och dricker té och kollar på "Desperate Housewifes".

Vägde mig inte idag på mötet för jag känner mig pluffsig som fan. Vill inte göra allt värre genom att väga mig och kanske upptäcka att jag står still eller rent av gått upp...det går bara inte.
Så jag återkommer senare.
Väger mig nästa vecka igen och då ska jag även mäta mig överallt för då har jag hållt på i en månad, tänkte att det är roligare att vänta och verkligen se resultat på måttbandet :))

Ska dessutom försöka komma ut på en lång skön promenad imorgon. Det har blivit något lidande nu med helgens nattjobb och jag känner av det på en gång för mitt diskbråck hälsar på och jag känner mig direkt som sagt pluffsig! Så promenad imorgon!


Tänkte passa på att tipsa om ett helt underbart té. Som ni kanske vet får jag fortfarande dricka kaffe men utan mjölken smakar det helt enkelt inte gott längre, jag dricker kanske 2 koppar/vecka istället för som innan 5-6 koppar/dag. Hur som helst så var jag på Ica efter mötet för att ladda upp mitt téförråd som börjar tryta när jag börjat dricka detta. Tänkte unna mig lite dyrare märke (lipton i all ära, speciellt deras jordgubbsté) och prova nåt nytt. Så jag hittade ett té från märket "Ahmad tea", med smaken körsbär/hibiskus/nypon (står cherry and rosehip på paketet). Det smakade heeeeelt underbart, mycket smak, lite syrligt, och dessutom var paketet och påsarna alldeles rosa, kan ju knappast bli bättre :)
Prova prova prova detta om ni gillar té!!

      




 

 

Tänkte göra något annorlunda och faktiskt lägga in en video idag.

Det är med Sarah Dawn Finer. Hon är otroligt duktig, har en av Sveriges bästa röster (om du frågar mig) och hon är helt klart underskattad av det svenska folket.

Låten passar fint för mig just nu dessutom. Så hurra för Sarah och njut!

Vi hörs en annan dag och tack för att du fortfarande vill läsa om min viktnedgång! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0