Jo det va så att...







Jag har något att erkänna.

Jag har fuskat.

På jobbet.

Idag.

Såg burken med årets första pepparkakor och kunde inte motstå.

Dom var vrålgoda.

Har aldrig ätit så goda pepparkakor.

Helt klart värt fusket.

Men det känns i magen nu vill jag lova, he he he.


Jag ska absolut inte försumma vad jag hitills har åstakommit, nej, jag mår alldeles för bra för att skita i det nu, och jag är så nära min drömkropp (känns det som i alla fall, haha)
Dom såg helt enkelt så goda ut att jag va tvungen att ta 1...2. Dom va så små.



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Michaz

fint med glasyr på pepparkakorna, händer till helgen?

2009-10-30 @ 08:46:15
URL: http://michab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0