Kanelbullens dag!

Ja idag är det faktiskt kanelbullens dag. Mmmm gott det hade varit med varma bullar och iskall mjölk. Nån som håller med mig? Jag får fira det nästa år istället, hehe.

Dagarna bara flyger förbi, snart har jag hållt på i en vecka. Ska bli såååå kul att väga mig på tisdag, nervös!

Svar på kommentaren från Annika(du hade ingen länk)....Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde att det skulle bli. Jag hade gjort vrålgoda tårtor med massa gott i eftersom jag själv inte får äta, haha, dom var uppskattade kan jag säga. Men nej jag va trots inte det sugen. Jag tog min chokladshake och blev mätt. Sen när man äter den här "maten" tömmer man sina glukosdepåer helt och hållet. Dvs man rensar ut allt socker och då också alla begär av att få i sig socker. Så därför gick det bra. Men jag hade en rejäl avtändning i torsdags.....fy det va jobbigt! Jag har levt i så många år med att äta massa socker, man blir beroende precis som av alkohol, ciggaretter eller knark faktiskt, tro det eller ej.


Har inte så mycket att tillägga för tillfället. Jag är hungrig. Har 2 påsar kvar idag så jag bör vänta i någon timma till innan jag tar min 2:a. Jag vill ju som jag sagt innan INTE gå och lägga mig hungrig...det är hemskt!!

Tjo på er så länge tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums med bullar!

2009-10-04 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0