Mmm :)

Jag har jobbat idag. Det är bra dagar det. För då har jag annat att tänka på än mat. Haha. Ja men det är faktiskt sant. Och vattnet fullständigt bara rinner i mig för jag blir så törstig av att springa runt. Undrar om man kan fylla i arbete som rörelse/motion på mitt schema? Jag springer en del vill jag lova.
 Sen är det lite extra kul när man inte sett vissa på jobbet på ett tag och dom, eller en, kommer fram för att känna om magen är kvar :) Hehe, det va kul och otroligt peppande! Mer sånt tack!!

Har förövrigt haft en riktig skitvecka men känner att jag är tillbaks på rätt väg igen...

Nästa vecka är det dax för möte, mätning, vägning...ska bli kul.

Imorgon ska jag in till "klubben" och köpa mat, eller haha, soppor!

Ha det gott alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0