Om igår va...

...skit är idag HEAVEN.
Jag har mått så bra och mår så bra idag!!

Startade dagen vid ungefär 11. Vaknade av mig själv vid den här tiden, vilket inte hände för 1 månads sen, och jag va Pigg! Gjorde mig en kopp té, morgoncigg, tabletterna och vatten. Fick sedan en stor lust att diska upp allt från i helgen och förra veckan (skit från pojkvän som jag inte orkat ta tag i innan), rensade sen i gamla papper som ska arkiveras, mera té och tog mig sen en varm och lång dusch.
 Mötte en av mina närmsta vänner vid 14:00 för att fika and catch up.....jag drack grönt té, värmde gott. Kompis åt sallad......ville sen ha en kaka men ville inte för min skull, jag blev sur, sen köpte hon sin kaka. Haha.
Efter denna trevliga fika så tog vi en liten promenad.

Gick hem till mor och far på eftermiddagen. Drack mera té och gjorde sen våran hemläxa tills imorgon som ni sett i ett tidigare inlägg. Jag ÄLSKAR att klippa och klistra och kladda med pennor so i was in heaven :) Så kul.

Kom hem vid 19:30 och drack lite chokladshake och massa vatten...det ÄR verkligen gott...mmmm!

Nu kollar jag på tv och pratade för en stund sen med min älskling......det här ÄR verkligen en toppendag!!!!!


Hörs imorgon efter veckomötet och vägning, mätning m.m :))))

Puss gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0