Shopping-spree #2.

Åkte till stan också idag efter jobbet eftersom jag skulle lämna tillbaka byxorna jag köpte där igår (eftersom jag egentligen bara köpte dom just för att de passade, haha).
Kunde såklart inte låta bli att ta en runda till i affären. Och givetvis hittade jag ju fin-fina grejer igen:

 
Helt vanlig enkel klänning i färgen "Pink Lemonade" (149:- Gina tricot alltså). Perfekt i sommar till ett par snygga gladiator skor.


 
Den här jackan har jag tittat på flera gånger när jag varit där och varit på väg att ta den till kassan men något har alltid fått mig att inte göra det. När jag ser den framför mig känns den liksom inte helt 100 men något får mig att ändå inte riktigt kunna släppa den. Så idag åkte den med hem och ja, det är något fulsnyggt över den. I alla fall blir den din för 249:-



S
atte upp det nya duschdraperiet idag och ja jag gillar det nog, lite hypnotiserande om man kollar för länge bara, haha. Här är resultatet - bra eller anus?

  




Tänkte se om curlinfinalen för de svenska tjejerna är något att ha (är inte något direkt fan av det men det är OS och det är framför allt Sverige, då kan jag se det mesta) och sen blir det sängen för min del. Imorgon har en av mina närmaste vänner fest...jag jobbar 7-12+16-21 på söndag så det blir att fixa ordning sig och gå på förfesten och sen hem till värmen i sängen när de andra drar ut. Men det ska bli skoj att klä upp sig lite i nån av alla kläder jag köpt (lutar åt spetsklänningen från H&M just nu) och ska även testa en ny make imorgon :)

Ha en go helg alla läsare :) Pöss!!


Kommentarer
Postat av: alex

skitsnyggt!

2010-03-13 @ 16:05:14
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Fint med rosa :)

2010-03-13 @ 23:42:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0