Shopping-spree.

Ja idag kom studiebidraget (som jag nog borde använda till något viktigt...typ överleva?). Åkte förbi stan på vägen hem från jobbet idag (jobbade 7-12, hemstudier idag från skolan).
Skulle egentligen bara kolla på en del grejer men jag kunde bara inte låta bli att dra kortet...x antal gånger :)

Köpte:

 Spets/volang klänning - H&M 349:- (ser inte bra ut på bilden men va damn hot...ska på fest på lördag och kommer ha den med svarta strumpbyxor, röda läppar och klackar. Grr :))

 

   Enkel svart klänning med paljetter och axelvaddar från Cubus. 87:- (rea). Snacka om bästa köpet på länge. Fanns BARA en stl kvar så den va min :) Perfekt till jeans i skolan eller som den är till fest.

 

 Haremjeans - Cubus 499:-.
Inte riktigt min stil längre kanske men jag har Alltid velat ha jeans med sån mudd nertill och nu kommer jag ÄNTLIGEN i normala storlekar (för sånna här jeans görs inte för tjockisar) så jag kunde inte låta bli även om de va aningen dyra för min del.


 Top med bröstficka. Gina tricot 49.50:-(rea). Den ser rosa ut men är korallfärgad.



 Olivfärgad, stickad tröja. Gina tricot 149:-

 Det står att den är gul(?) men för mig är den i alla fall korallfärgad. 249:- från Gina tricot. Verkligen snygg till ett par jeans, till vardags :)

**
**
**
**
Sen köpte jag lite annat också som kommer här:

 Skopunkten 349:-

 Dax att färga håret i veckan, har en härlig utväxt. Hårinpackning eftersom mitt hår är extremt torrt för tillfället, kylan ute gör det bara än värre. Köpte också en extremt ful väska som jag ska ha toffsar, hårband och diadem i + rakhyvlar - jag ska ha de till ögonbrynen (är superkänslig för smärta och klarar bara inte av att noppa själv) men det står på förpackningen att man kan "trimma" bikinilinjen med de också...kan ju vara värt ett försök, hehe.
 I bakrunden syns också kakeldekoren jag köpte på Lagerhaus - 59:- för 10st.

 Sist men inte minst kunde jag inte låta bli att köpa detta undebart söta duschdraperi som kommer göra sig fint till den förövrigt rosa inredningen på toa (min kille kommer strypa mig, hans manlighet försvinner varje gång han äntrar badrummet, haha). Också från Lagerhaus för 99:-.

I och med de här inköpen har jag nu shoppat färdigt för denna månaden (yeah right!) och det är bara den 25:e.....jag borde söka för mitt shoppingberoende, det är nästan som att jag blir hög när jag får handla saker.

Någon mer som är sån?



T
änkte läsa lite bloggar sen är det dax för mig att färga håret :)

Ha det bra pussgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0