Soppor & dammsugning.

Har idag pluggat och städat. Ni vet sånt dära kul dammande, dammsugande och allmänt pillande. Gav mig också på att dammsuga mig igenom våran soffa som jag kom på va allt för längesen det blev gjort. Jag ljuger nog inte om jag säger att det tog 30-40 minuter att få den ren *pust* det va som ett helt träningspass (gratis motion man tackar ja!). Nu är den i alla fall ren(are) men skulle behöva tvätta alla kuddar men det blir ett "projekt-något-senare-inte -nu", haha.

Anledning till allt städande är att imorgon blir det fest. Det började i sommras som en simpel vadslagning då jag och en arbetskompis båda började känna oss trötta på våra frisyrer men ville ju egentligen spara ut det. Så vi bestämde helt enkelt att vi inte får klippa oss innan januari, den som gör det förlorar och får betala den andra 500:-. Skulle det nu bli så att båda höll sig borta från saxen (vilket vi nu gjorde) så skulle vi ta våra pengar och röja runt på stan. Sagt och gjort, 13/2 bokades in och massa folk har joinat oss. Så imorgon står det Girlie-party på schemat. Ska bli väldigt kul :)

A
nnars har dagen förflytit på bra med mina älskade (?) chokladsoppor och en del pluggande. Vill ha min hemtenta klar idag för vem med den diciplinen jag har (dvs i stort sett nada) orkar göra det på söndag, bakfull & trött?

Nej, gott folk, jag får be er ha en skön fredag, nu är det dax för mig att fredagsmysa i soffan och njuta av en ren och väldoftande lägenhet :)

Kram kram....vi hörs en annan dag!

M
en en sista fråga:

     eller      

Vilken av dammsugarna föredrar ni?

Jag gillar att dammsuga för man får svettas lite och det blir fint sen men just nu vet jag precis vilken dammsugare det är jag vill ha :))))


Kommentarer
Postat av: Bellezza

nej jag vet den verkar riktigt bra :P

2010-02-12 @ 19:48:40
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha, men hur söt är du inte!? :D

2010-02-12 @ 20:44:34
URL: http://lindablom.se
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:30:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Älin

jag tar gärna de högra dammsugarna! Men bara om de är KALLA, det är 30 grader här nu! pust



Men skall väl inte klaga, är inte så sugen på -10 direkt....

2010-02-13 @ 21:10:16
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att blommiga leggings är hot eller not? ;)

2010-02-15 @ 12:21:21
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

föredrar helt klart den grönbruna dammsugaren!

2010-02-21 @ 16:08:18
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0