dilemma.

Har under en LÅNG tidsperiod (känns det som i alla fall, sen i våras) kämpat med att spara ut dom få stackars hårstråna jag har på huvvet (väldigt tunt alltså) och har nu lyckats få det till strax nedanför axlarna. Jättekul. Har typ håret alltid uppsatt i toffs eller i snedfläta som jag börjat med på sista tiden. Enda gången jag har nedsläppt är när jag går ut, vilket inte är ofta nu längre.
Så mitt lilla dilemma är om jag ska klippa av det, och då snackar vi Extreeeem kort.....(need a change)...eller låta det vara????????
Nu när jag gått ner så mycket känner jag för en förändring i håret men vågar jag verkligen klippa av det?
Inte så att jag inte haft korta frisyrer innan, och jag vet att det växer ut igen men tänk om jag ångrar mig? Tänk om jag inte passar i det? Tänk om det inte kan bli så långt igen som det är nu igen?

Jag har dessutom inpräntat i skallen att tjejer SKA ha långt hår. Bara tjocka eller medelålders har kort hår (min högst PERSONLIGA åsikt! Säger inte att det är så)

So...what to do? Snälla hjälp mig!!


....OR....




.....?????????

Kommentarer
Postat av: Pippi

Långt hår tycker jag.

2010-01-27 @ 21:12:14
Postat av: Älin

Spara långt!

2010-01-29 @ 11:33:35
Postat av: Nathalie

Jag har haft nästan så kort hår som Rihanna har.. Jag var iofs 17 år då, så kanske igen när jag blir äldre, men nu är jag jädrans glad att mitt har växt ut! Älskar att ha långt hår :)

2010-02-10 @ 22:53:29
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0