Huuuuuuuuungry

Sitter i soffan och tjurar som en 5-åring. Jag är hungrig! Och jag har en soppa kvar.
Som tur är (klappa mig själv på axeln), sov jag inget när jag kom hem från jobbet som jag brukar så att lägger jag mig nu skulle jag med största säkerhet somna och sova hela natten...men man kan ju inte vara för säker.

Så nej, jag är inte alls lika glad och peppad som igår men det här går ju upp och ner HELA tiden, det vet jag ju från förra omgången. Men det hjälper att få skriva här...känner nästan på en gång att mina batterier laddas och motivationen kommer tillbaka. Skönt :)

Ville bara säga det i alla fall. Tror jag tar min sista nu och går och slaggar sen.

Ha en bra natt aliihop. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0