Jao...då va de dax igen.

Åt ärtsoppa idag på jobbet. Ja. Jäklans onödigt så här i efterhand men jag ser på saken så här:

* Gick upp 05:45 och va hur hungrig som helst.
* Åt frukost på jobbet ca 09:15...alltså en soppa.
* Sen har jag 2 soppor kvar på hela dagen. Hade inte tagit med fler eftersom jag slutade redan 13:30, men om jag skulle tagit en vid 13 dära hade jag bara haft en jäkla fjuttig soppa kvar på hela dagen och jag VET att jag inte klarar det, nu är liksom klockan 22 och jag är fortfarande vaken. Så jag resonerade med mig själv helt enkelt att det får bli ärtsoppa till lunch, det är ju faktiskt nyttiga bra grejer ÄÄÄÄÄÄVEN fast jag vet att det liksom inte riktigt spelar någon roll för vad jag än stoppar i mig så kommer jag ju ur ketonfasen, som bara kommer dra ut på min hunger ännu längre.....dumma dumma ms.fattie. Trött jag blir.


Nej nu SKA jag sova. Godnatt igen!!

Kommentarer
Postat av: Älin

Ja, dumma, dumma dig! Kämpa på nu! Du vet hur kul det blir i April ;) Kraaam

2010-01-14 @ 23:46:15
Postat av: ALICIA

sv: tack så jättemycket för tipsen!! :)

Ska skriva ner lite och ta med dit ner så vi har lite koll.



Jag tror jag kommer leva på strawberry daiquiri där nere haha!

2010-01-15 @ 14:39:59
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: ALICIA

glömde svara på det där om låten; Jag kollade men den finns inte på spotify tyvärr :( Men det finns en länk till DJ-sidan där man kan ladda ner den gratis på youtubeklippet!

2010-01-15 @ 15:03:25
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ärtsoppa som är så gott. Besök gärna min blogg.

2010-01-17 @ 12:50:30
URL: http://biggless.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Hej!

Oj, oj.. jag trodde jag hade svarat dig om gnugg-klistermärkena men det hade jag ju inte!! Förlåt för så sent svar.

Ja, det ska gå att gnugga på vilka "gnuggisar" som helst på ljusen. Visst är de käckt?!

Kram Emmelie

2010-01-17 @ 16:55:28
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0