Me goes creative.

Har för länge sedan lagt ner drömmen på att bli att känd sångerska....även om jag ibland sjunger i duschen eller till musiken på spotify ;)

Men jag har andra fallenheter så att säga. Jag säger inte att jag är bra på det jag gör, för mig handlar det mer om att lugna ner mig. Lyssna lite på musik och få göra saker med min händer. Jag älskar det, oavsett hur resultatet sen blir.

Här är ett smakprov på dagens pyssel:

 
Det är en liten del av en tavla jag håller på att måla. Det är så tomt på mina väggar och gillar man inte konst, varför inte göra det själv?


 
Etiketter till kaffe och te-burkar :)
Hittade olika skrivstilar igår på www.dafonts.com
Urbra sida för er med en kreativ ådra. Man kan ladda ner text om man nu inte vill måla/skriva på fri hand som jag gjort.



 Vanligt kaffe

 Te

 Arabiskt kaffe. Försökte få till en arabisk touch på texten. Bra eller anus får ni avgöra.


har ingen bra kamera så bilderna blev inte bra och gör inte etiketterna rättvisa men ja...


Tänkte ha lite pysseltips här på sidan framöver...Vad tror ni om det? Like it or not?!


Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: Ja, fy, kan tänka mig att det är extremt varmt! är riktigt nervös för hela grejen men det ska ändå blir grymt kul :-)



Har du några förslag på ställen man måste gå till eller så?

2010-01-12 @ 00:25:44
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0