Sammanfattning 2009.

Jag kan väl inte vara sämre än alla andra, och i brist på annan sysselsättning på jobbet kommer här en lista över 2009. Enjoy!!

Årets låt: "Halo" med Beyoncé och "Stop this world" med Ne-yo (men den släpptes dock 2008)

Årets skiva: Utan tvekan "Rated R" med Rihanna. Den e grymm :)

Årets film: Glor så sällan på film men kanske, eh, nä jag lämnar den.

Årets förlust: Solklart mina -14,9kg men också min morfar ---> R.I.P

Årets vinst: Att jag fått mitt liv tillbaka när jag gick ner i vikt. Låter kanske töntigt men det är verkligen sant!

Årets klädesplagg: För mig personligen så är det alla mina gamla kläder jag nu får plats i :)

Årets bästa: Att jag träffade Baby <3 så klart OCH att jag bestämde mig för att gå ner i vikt.

Årets sämsta: Alla vänner man tappat bort under årets gång....märkligt.

Årets resa: Måste nog välja Stockholm i februari då jag träffade Baby för första gången :))))

Årets semester: Mini-semester till Öland i maj. Underbart.

Gjorde du något som du aldrig gjort förr? Förlovade mig.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag ger faktiskt aldrig några längre då pressen från mig själv faktiskt blir liiite för stor då.

Blev någon av dina vänner föräldrar? Nej men gravida :)

Dog någon som stod dig nära? Ja, min morfar.

Vilka länder besökte du? Jag höll mig för ovanlighetens skull på hemmaplan 2009.

Något du saknat, som du vill ha 2010? Ja att Baby kommer hem NU...!! Inte roligt längre.

Vilket datum kommer du alltid minnas? 11:e februari :) <3

Största framgång? Ehm, min viktminskning får det nog bli igen.

Vilka låtar påminner om 2009? Samma svar som årets låt, lätt!

Årets misstag? Att jag hoppade av skolan, fast å andra sidan, nej.

Något som skulle gjort 2009 bättre? Nej. Det har varit det bästa året på oerhört länge för mig!!!!






Så jag ser fram emot att fortsätta med min blogg in i 2010 och hoppas ni vill fortsätta att följa mig här :)
Jag lovar att det kommer bli tätare uppdateringar både från dator och mobilen. Nu har jag dessutom inhandlat en ny, egen dator, så det kan inte bli annat än bra det här :)

Så följ mig och min fortsatta kamp på de sista 15 kilona, hehe.


Annars så önskar jag er ett riktigt gott nytt år och att 2010 för med sig allt det ni önskar!!

Puss å kram!!

Kommentarer
Postat av: Totally

Lycka till! Du klarar det!

2010-01-03 @ 05:03:57
URL: http://totally.webblogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du får ett bra 2010 ;)

2010-01-03 @ 23:34:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Älin

Hallå? Har du lagt ner allt eller? Håll inte oss som bor långt bort på halster nu!!!

2010-01-08 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0