Vår nu...snälla?

Kom precis på innan idag att jag visst nog köpte en vårjacka på Gina Tricot förra året. Jag föll för den direkt. Så även fast inte plånboken va fetast då i januari och fast den inte riktigt passade så blev jag så förälskad att jag va tvungen att köpa den!! Skulle dessutom träffa min kille för första gången och ville vara snygg (nu var det ju vinter och vinter i stockholm är KALL så den fick stanna hemma i slutändan, höhö)

Hur som helst...jag gick aldrig ner det året så den kunde passa, och någonstans på vägen förträngde jag den nog just för att den inte passade.

MEEEEEEEN jag provade den nu ikväll. Och ja...:

 


 

Ja vad tycks?  (ursäkta bildkvalitén men det blev skak-funktion när jag tog bort blixten)

Helt plötsligt är jag inte så himla säker på att den är så snygg som jag tyckte då, i januari 2009.
Men det är en vårjacka, den passar äntligen, och då kan jag slänga min gamla vårjacka som nog gjorde sin sista säsong förra året.





På tal om allt annat. Vet någon varför mina tår emellanåt domnar av? Som att dom sover, fast jag inte suttit med benen i kors eller något sånt. Mycket mysko.





Annars går soppandet bra. Jag är hungrig men det går okej i alla fall.
Just nu dricker jag mitt blåbärste från IKEA. Mmmm. Det är gott :)



Ha det bäst allihop!!

Kommentarer
Postat av: Älin

Du ser otrolig ut! kan inte fatta att vi sitter och skvallrar ihop om exakt en vecka!!! Blir gaaaalen när jag tänker på det! Kraaaaam

2010-01-23 @ 13:08:55
Postat av: Älin

Herrejesus! Snygging! Ses Snart! Men uppdatera mera! Har du inte vart på vägning på sistonde???

2010-01-26 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0