Försummad!

Ja jag vet att jag försummat min blogg allt för länge och det har varit katastrof med uppdateringen.
Jag har bara sååååå mkt runt om i mitt liv, för att inte prata om skolan, jag har liksom skola hela dagarna sen är det högar med läxor/tentor när jag väl slutat.....jag hoppas ni förstår?

Ska i alla fall försöka bättra mig.

Hur som helst så går "bantningen" bra. Jag försöker hålla mig till mina soppor så gått det går, och det går bra, men ibland så slinker det ner en och annan sallad eller smörgås i skolan när jag behöver lite mera energi och mat för att klara av skolan.
Har bestämt mig för att ta mig till gymet på måndag och ska även då väga mig. Minns inte ens sist jag vägde mig och det ska bli kul att se vad vågen stannar på :)

Jag uppdaterar så fort jag får en stund över.

Nu: Kaffe och plugg :)

Ha en skön helg mina trogna läsare!!!!!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Åh, vad glad jag blir :-)

Haha, men vad kul! Det tar jag som en komplimang ;-D Kram!

2010-03-20 @ 17:59:56
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Älin

Äntligen! Tack gud för uppdateringen!

2010-03-20 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0