Idag.

Sitter och pluggar hemifrån idag (hemmastudier) och i eftemiddag blir det träning. Kondition och styrka för er som undrar. Ska även väga mig....iiiiiih nervös!!

Sen har vi det sista mötet ikväll. Shit vad tiden gått fort. Tycker det känns som igår jag skulle gå på mitt första möte och hur nervös jag va, hur stort jag tyckte detta projekt verkade och hur jag bara ville fram i tiden, kunde inte gå ner fort nog. Men nu, ca 6 månader senare, inser jag att det gick nog ganska fort med viktnedgången i alla fall (varför ska man alltid ha så bråttom?) och att själva nedgången är det LÄTTA, nu ska det hållas och det är DET gott folk, som är den stora prövningen. Alla som Verkligen vill kan gå ner i vikt, peace a cake, men att hålla den som sagt är det svåra.
Jag känner dock att bara jag kommer igång med min träning, och kan/orkar fortsätta med mina soppor ett tag till (vill bara gå ner liiiiiite till) så ska det inte bli några problem.


Återkommer senare ikväll om jag orkar...och hinner, har en hög med läxor/inlämningar.

Ha en bra tisdag....pöss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0