Tips till PMS-tjejer

Haha, ja jag tycker detta passar otroligt bra när man har pms, eller "den" tiden i månaden.

Gjorde denna muffinsen/cupcakeen för någon helgs sen som en present till min kära far som fyllde år (han önskar sig aldrig något mer än en snäll dotter, haha, internskämt mig och han emellan).

Så här ser de ut:

  

Sen innan serveringen så la jag en klick med grädde och lite vinbär på (hade tänkt ha jordgubbar men det fanns bara frysta och det blir så kladdigt, så jag köpte vinbär)

Här är receptet, taget från Leila :)
http://www.recept.nu/1.146021/leila_lindholm/efterratter/mjol/kladdkaksmuffins

Chokladen som ska smältas ner valde jag med jordgubbssmak...jättegott!

Det är lite jobbigt att göra dem, det tar en stund men jag lovar att det är värt all möda.....jag hade inne mina i 12 minuter i ugnen, sen lät jag de stå i kylen över natten så dom fick svalna och då, när vi sen åt dem, va dom kladdddddddiga.....aaaaah gott!

Inget för den som tänker på figuren vill jag lova men supergott :)

Prova nu!!

Kram banan.

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Tack, vad gulligt sagt! :-D

2010-03-24 @ 10:54:01
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0